torsdag 3 september 2009

Möbeltankar



Den här stilen på möbler älskar jag. Vill ha, vill ha, vill ha...

Jag är hur sugen som helst på att börja köpa en massa möbler, men jag får minsann hålla mig ett bra tag till. Även om man mäter på ritningen vad som får plats så är det nog allra bäst att se huset i verkligheten först=).
Som ni förstås är jag mycket för möbler med snirkliga ben. Jag har några stycken här hemma som jag köpt på loppis och målat vita.
Alla dessa vackra möbler kommer från PB Home.




Finns det något finare än kandelabrar? Dessa två är också från PB home. De har hur många modeller som helst. Jag skulle vilja ha allihopa. Den högst upp har jag redan, fast i vitt. Den pryder matrumsbordet just nu.

Nu bär det snart iväg till jobbet. Snart har den här veckan också gått...det går så makalöst fort. I helgen blir det att fortsätta med grunden. Viktor är där all sin lediga tid just nu. Jag kan väl egentligen inte göra så mycket, men det är kul att se att det förändras för varje dag.
Kramar Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar