tisdag 22 februari 2011

Blandare på plats...

Ja, nu är äntligen ett par av blandarna på plats. Men det är fortfarande några stycken kvar att installera, så rörmokaren är efterlängtad...

Tvättstugans blandare;


Blandaren i badrummet nere;



I övrigt har det inte hänt så mycket den senaste veckan pga diverse aktiviteter vi har varit på. Det kan vara skönt med lite paus ibland, men samtidigt får man lite "ångest" eftersom att det istället dröjer lite längre innan vi kan flytta in.
Nu när det är så lite kvar att göra, så blir längtan av att flytta in otroligt stor.

3 kommentarer:

  1. Godmorgon!

    Jag finner inga ord, ni har så fint hem!

    Kika in hos mig.
    Du har någonting som väntar där!

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Så fint det blir i huset!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag älskar dessa underbara kranar. Kommer ha något liknande i vårt kök. Badex? Verkligen jättefint. Kan förstå att du längtar efter att få flytta in. Jag har ungefär samma känsla, men jag kan tänka mig att man längtar ännu mer när man så gott som snart är klar. Tur vi lejat bort allt hihi :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera