tisdag 25 september 2012

Gladioler, murgöna och olivträd...



Gladioler på spegelbyrån i hallen.






Murgröna i badrummet.



Ett olivträd!

Hej!

Blommor är alltid något som förgyller ett rum. Särskilt att köpa lösa blommor då och då.
I hallen står just nu en stor vas med vita gladioler...det är riktigt pampiga blommor det. Synd bara att de inte håller för evigt...

I andra delen av hallen står ett olivträd. Jag har tagit in det nu när det börjar bli kallare ute. Jag hoppas det ska trivas här inne.

I fönstret på badrummet nere har jag placerat en murgröna på en stor båge. Jag fäste ett silvrigt hänge i den för att få den lite extra fin=). Murgrönan står i en kruka från Ikea. Även olivträdet står i en Ikea-kruka.

Blommor är som sagt något som gör det lite extra fint i varje rum.

Det var allt om blommorna i hallen och badrummet för denna gång=).
Vi hörs snart igen. Ha en fortsatt bra vecka!

1 kommentar:

  1. Du/ni bor verkligen fint!
    Ett så stort härligt och ljust hus :)
    Ja blommor är underbara...jag är blomtokig och har varit det sedan barnsben!
    Trevlig helg,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera