lördag 3 november 2012

Vita gardiner...


Nu har vi fått upp gardiner i vardagsrummet.

Vita gardiner förstås=).

Kristallboll i taket.

Vår sköna soffa.

Hej!

Hoppas ni har en härlig helg...det har vi=).

Idag visar jag vårt vardagsrum för er.
För att få rummet lite mer ombonat har vi nu satt upp gardiner här inne. Det fick bli vita längder...klassiskt och fint. Jag köpte tyg och så hjälpte Viktors mamma oss med att sy dem...det är riktigt lyxigt att bara kunna be om vad man vill ha sytt och så efter några dagar är det klart.

Nu börjar jag längta efter att advents- och julpynta. 
Gör ni det också?
Det är så mycket roligt man kan och vill göra vid julen...det är verkligen min favorithögtid!

Nu ska jag gå upp och väcka två killar (en stor och en liten) som har sovit  middag.


1 kommentar:

  1. Blev jättefint med de gardinerna! :)

    Vart har ni köpt den fina takkronan?

    Ha en fin kväll!
    Kram Frederica

    SvaraRadera