fredag 7 december 2012


Vårt vardagsrum!

Jag har möblerat om i vardagsrummet och satt soffan lite på sné.

Juldoften sprider sig tack vare hyacinterna!



Hej!

Idag har vi en härlig ledig dag!
På förmiddagen hälsade vi på finfina vänner och ikväll ska vi ha en liten glöggbjudning. Mitt emellan det passar vi på att vila oss lite och bara njuta=).

Lite julstämning har det blivit i vardagsrummet i form av adventsstjärnor i fönstren, hyacinter på borden och ett par röda ljus på skåpet.
Dessutom passade jag och Vilhelm på att möblera om lite här inne förra veckan när vi ändå julstökade.
Det var inte någon drastisk förändring, men att bara flytta soffan, fåtöljerna och soffbordet gjorde rätt mycket för känslan i rummet. 

Just nu är jag sugen på att göra ett par kransar att ha inne, men det är ju lite bökigt att ge sig ut och pulsa i snön...särskilt med min stora mage. Får se om jag orkar i helgen.

Jag önskar er en fortsatt mysig fredag!

1 kommentar:

  1. Kul med lite ommöblering!! Man får passa på att pyssla inne när snön yr. Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera