torsdag 9 juli 2009

Äntligen tillbaka!

Oj vad tiden går. Men nu är jag äntligen tillbaka med lite uppdateringar... Det jag fokuserar på allra mest just nu är att det bara är 1 jobbardag kvar till mina 3 veckors semester. Det känns att det blir välbehövligt. Hoppas att jag ska hinna med lite mer här hemma då. Förstås ska vi ju åka iväg lite med.
Här nedan kommer ett litet "sammandrag" om vad som har hänt här hemma.
En härlig sommarkväll för nån vecka sedan var jag på auktion. Får faktiskt erkänna att det mest var "skit", men jag lyckades göra ett litet fynd för 20 kr. Dessa vackra tekoppar! På köpet fick jag även ett par andra koppar och nån liten skål.


När jag såg denna skylt kände jag direkt att den vill jag ha. Köpte den i en inredningsaffär. Har dock inte bestämt var den ska placeras än. Så länge får den stå på en av kökshyllorna.


Har gjort ett litet nytt arrangemang på soffbordet. Det fina fatet är inhandlat hos "Valåkra trädgård och lantliv".




Sparar det bästa till sist...
Titta vilken fin sänggavel min kära Viktor har gjort. Jag är hur nöjd som helst. Den kommer bli perfekt i vårt nya hus i det stora sovrummet...längtar!



Det var allt för nu.

Jag önskar er alla en jättehärlig sommar!
Kram Clara

3 kommentarer:

  1. Det var en helt ljuvlig sänggavel, vilket fint krön. Den lyser upp hela rummet. Gillar dina koppar och skylten är jättefin. Bloggar lite i reklampauserna, ser en gammal dålig Agatha Cristie film. Ha det bra och kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej Clara! Hittade hit genom Elins blogg. Vilket otroligt vackert hem ni har, du och Viktor! Hoppas att allt är bra med er! Läste här ovan att ni ska flytta till ett nytt hus, vart bär det av? =) Sköt om dig! Kram Mickan

    SvaraRadera
  3. Hej Clara

    Hittade också hit via Elins blogg.

    Jag älskar verkligen din stil!
    Jag håller på att förvandla vårt hem till ett mer lantligt hem. Så fint!

    Hoppas du får en fin sommar och en skön semester!

    Kram Lina

    SvaraRadera