söndag 28 juni 2009

Uteliv...



Just nu är det uteliv som gäller...att verkligen ta vara på solen och värmen och den härliga sommaren. På altanen ägnas mycket tid, både att njuta och att "piffa".
Mitt senaste inköp är detta bord. Tyckte att det hade lagom storlek och samtidigt var praktiskt med två hyllplan, när jag hittade det i "Antikkiosken" i Mörlunda. Jag såg inget pris på det, så jag frågade mannen i affären. "Jag hade egentligen inte tänkt att sälja det för jag tycker att det är i lite dåligt skick, men du skulle väl kunna få det för 100 kr". Ja, visst sa jag=). Nu står det på altanen tillsammans med vackra Mårbackor.
Jag ser fram emot min semester nu. Vet inte om jag kan stå ut 2 veckor till innan det är dags.... Jodå det ska nog gå bra. Det som är planerat är Öland och sen får vi se.
Det blev lite dåligt med bilder i detta inlägg. Batteriet i kameran tog slut. Jag återkommer nån annan dag i veckan=)
Hoppas ni alla får en bra vecka!
Kram Clara

1 kommentar: