torsdag 11 augusti 2011

Lite nytt i tvättstugan!

Nu äntligen är jag tillbaka! Oj va tiden går, det va visst två veckor sedan förra inlägget, jag ska genast bättra mig. Här hemma är det fullt upp med familj, jobb och hemmasysslor.


Vi har dessutom haft ett par veckor med kära återseenden med kompisar, kalas hos släktingar och bröllop för fina vänner.



Jag har gått och funderat på att jag ville ha en fin korg på bänken i tvättstugan med lite passande grejer i. Nu har jag hittat en som passar till övriga inredningen.





Diskborsten i trä köpte jag på Virserums marknad i helgen.




Strykjärnsvatten med äppeldoft och rengöringsmedel från Maison Belle.




Idag är min hemmadag...ljuvligt med ett avbrott mitt i veckan. Självklart finns det alltid mycket att göra en dag när man är ledig, såsom att städa=)...självklart blir det en hel del gostid med finaste sonen också!

3 kommentarer:

  1. Hej hej!!

    Nu har jag kikat runt här en stund på bloggen, kan inte se mig mätt på ert vackra hus!!

    Ha en fin dag!
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  2. Vilken fin korg du hittat, har oxå en sån där diskborste, snyggt med trä!
    Vilket gulligt rum lilla V har, superfint!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. kikar in,kika gärna tillbaka!

    SvaraRadera