söndag 28 februari 2010

Födelsedag!

I torsdags var det min födelsedag. Hela tjocka släkten var här på kalas.


Eftersom att vårt nuvarande hem är så litet så fick jag ha två kalas, ett i torsdags och ett i lördags. Jag fick många fina presenter och jag hade en jättebra dag!


I vårt kommande hem kan vi ju bjuda alla på en gång....det blir trevligt.




Bilderna jag bjuder på idag är från matrummet och vardagsrummet, en stund innan gästerna kom. Jag hade inte gjort någon särskild dukning denna gång, utan maten togs i köket och besticken hade jag lagt på en bricka mitt på bordet...enkelt men fint!












3 kommentarer:

  1. Hej! Så härligt att se ert nya hus. Jag å Roddy bor i Timmernabben å har funderat på att bygga eget också. Önskar att jag hade samma öga för små detaljer som du. Ett jättefint hus ni byggt i allafall! Kram Denise

    SvaraRadera
  2. Hej
    Grattis i efterskott!! Så mysigt det ser ut på bilderna.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Då fyller du år den 25/2,då har vi samma födelsedag.Grattis i efterskott.
    Husbygget går framåt ser jag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera