torsdag 9 september 2010

Badrummet uppe!

Här går det undan... Nu är även badrummet uppe färdigkaklat, bara golvet som återstår. Helt plötsligt kändes badrummet större när det kaklades, härligt!

Till detta badrum valde vi lite större vita plattor än nere. Det kan ju vara kul att variera sig lite=). Vad det blir för golv får bli en överraskning.

Det blir ju superkul när det är dags att börja inreda badrummen. Jag har mina funderingar och tankar, men vi får se hur allt bli i slutändan.

I veckan har jag gjort äppelsaft;

2 kommentarer:

  1. Även detta badrum känns toppenfräscht!
    Kan du inte maila receptet på saften? trots sockerhalten!! vi får dricka den på lördagar. Ha en härlig helg, kram Frida.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen min!! Så fint det blir i huset..nu börjar det verkligen hända grejjer!:) Ja, klart vi måste ta min present snart..och som sagt samma helg som vi ska till jennie och patrik funkar troligtvis för mig, tänker vi lördagen i sådana fall, eller söndagen?! Vet att niklas ska jaga här i berg på lördag-dag men i sådana fall kan jag ju köra egen bil hem tidigare..vi kan väl höras inom kort:) Massa kramar!!/Elin

    SvaraRadera