lördag 19 mars 2011

Speglar i badrummen!

Tidigt i höstas införskaffade vi speglar till badrummen. Idag har de äntligen kommit på plats och det blev precis så bra som jag tänkt mig.

Denna spegel i badrummet nere köpte jag på blocket. Det är en gammal spegel som ger helt rätt känsla ihop med det vita fasade kaklet och det svart/vita golvet.

I badrummet uppe är det lite silvrigt tema, därför blev jag väldigt glad när vi hittade dessa passande speglar. Mellan speglarna ska tre vägglampor placeras.



Dagens arbete har även varit lister, lister, lister.... Och det fantastiska är att alla snart är uppsatta. Det känns ljuvligt att ha gjort det innan vi flyttar in!!
Här visar jag två bilder när "ytterhörnlister" har kommit på plats, tvättstugan och Vilhelms rum;



4 kommentarer:

  1. Så fint! Och så spännande att ni snart kan flytta in!

    Grattis till lille Vilhelm som kan krypa!!! Jag måste erkänna att nyheten gjorde mig alldeles tårögd! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vackert!!!!!
    Roligt att ni hittat så vackra speglar, de är verkligen pricken över i:et i era ljuvliga badrum.

    Tapet i sonens rum är bedårande!!! Passar verkligen i ett barnrum och ihop med er stil.

    Trevlig vecka önskar jag dig!
    Kram Kram

    Maria

    SvaraRadera
  3. Oj så fint!
    Gillade verkligen dom silvriga speglarna, är ute efter nåt sånt till min lilla toa!

    Ha en bra dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Ååh, det är jättefint!!
    Speciellt speglarna, var har du hittat dem?

    Ha det så bra!
    /Ida

    SvaraRadera