torsdag 17 november 2011

En vit azalea...

En vit azalea på stam har tagit plats på köksbänken. På bänken har jag även dekorerat med en silvrig bricka, ett kakfat, några ljus...

Så här ser det det ut i ett lite större perspektiv. Till höger är diskbänken (full av disk...vill inte ha med det på bild=)).
Att ha konsollhyllor istället för överskåp är ett bra påhitt tycker jag. Det blir lite mer luftigt då.
Bredvid köksbänken ser ni att vi har en altandörr. Där utanför finns ännu ingen altan, men någon typ av uteplats kommer det bli där så småningom.

Radion är faktiskt nyproducerad, men det är toppen att den ser gammal ut.


Det var allt för idag! Vi ses snart igen.


2 kommentarer:

  1. Hej Clara!
    Det var länge sen, men jag kikar allt in här då och då. Ni har så otroligt fint, vilken smak du har! För jag antar att det är mest du? ;)
    Ha det så bra och fortsätt med alla bra tips du ger :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vill bara säga att jag fullkomligt älskar ditt hus o din stil. Undrar var du köpt de vita snirkliga konsolerna till de vita hyllorna? Är själv på jakt efter sådana. Vänliga hälsningar Matilda

    SvaraRadera