tisdag 19 februari 2013

På köksbänken









Hej!

Nu är jag såå trött på den här väntan...bebisen har fortfarande inte kommit ut! Men den som väntar på något gott....=)

Jag försöker att fixa & dona med allt möjligt här hemma medan vi väntar (jag har väldigt svårt för att bara sitta stilla, men det behövs ju förstås också ibland).
Idag på morgonen grejade jag lite i köket. 
Det blev lite nytt på köksbänken.

Den gamla radion (som egentligen inte är gammal, det bara ser så ut) har fått sällskap av en silverbricka med diverse grejer på och en glaskupa på ett tårtfat.
Nu till våren (nu och nu, men någon gång kommer den väl) har jag tänkt ha lite blå/vitt tema här i köket. Det blir bland annat nya kuddar i soffan och nya hissgardiner (beställning är gjord hos farmor i familjen=)). 

Sista bilden är på "Drakis". Det är Vilhelms favorit.
När jag tog fram kameran för att fota i köket ville han att Drakis skulle få vara med på bild också.

1 kommentar:

  1. Paulina edvardsson19 februari 2013 kl. 16:35

    Hej Clara! Kikar in på din blogg ibland! Roligt att följa dig och ert fina hem =) Önskar er all lycka till med bebisen och allt i framtiden!
    Kram Paulina E

    SvaraRadera