torsdag 19 september 2013

Ett svart skåp










Hej!


Nu är det svarta skåpet färdigt. Jag har målat det i en matt svart färg och satt på nya porslinsknoppar från Gårdsromantik. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och det känns som att skåpet passade bra här inne på badrummet=).
Nu när det blev så trevligt här inne, så blev jag även sugen på att köpa nya handdukar, tvålar etc...ja, ni vet hur det kan vara!

Den vita rokokostolen som står bredvid skåpet köpte jag på en auktion för några år sedan. I samband med att jag placerade stolen här inne så sydde jag ett nytt stolsöverdrag av ett gammalt lakan. Det fick sedan knytband i svart siden.

Nu är det en kille i mitt knä som promt vill spela ett spel på denna dator, så vi får säga så så länge=). 
Ha en fortsatt bra dag!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg och vilket fantastiskt fint hus ni bor i! Hit återkommer jag gärna!

    SvaraRadera