tisdag 20 oktober 2015

En ny skön plats





Hej!


Hoppas ni mår bra!

Här i vårt sovrum har vi nu en ny, skön och snygg viloplats.
Det är en gammal loppisfyndad schäslong som svärmor och hennes väninna varit så snälla och klätt om åt oss.
Bara att ha möbeln med dess vackra svarvade ben som ett smycke där i hörnet gör att man blir glad. 
Vårt sovrum är ganska rymligt, så det finns gott om plats för schäslongen.

Här i vårt sovrum är det ljust och härligt tack vare alla fönster, så så fort man är i behov av lite extra ljus är det bara att lägga sig där i schäslongen och filosofera. 
Att läsa några trevliga julmagasin där i får nog snart provas;). 

Som ni märker är jag lite frånvarande här från bloggen. Jag har inte riktigt den rätta gnistan och orken just nu. Men jag hoppas att den kommer tillbaka.
Det är fullt upp med nya jobbet, samtidigt som det är mycket som händer med nära och kära som gör att jag bara inte har lust med någonting till och från. 

Men jag hoppas ni har tålamod och återkommer lite då och då.
Och snart är det ju dags att börja med allt roligt julfixande:). Och då måste bara energin vara tillbaka:).

Vi ses!

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar