tisdag 7 april 2009

Senaste inköpet!

Visst är den vacker den vita kandelabern. Den är mitt senaste inköp från en av alla inrednings/antikaffärer häromkring. Även att vi bor på en liten ort, så finns det faktiskt några sådana affärer...och det gillar ju jag=). Har även tagit in lite påskris och satt i den vita vasen som jag fick på min födelsedag.

Skönt att det är en lite kortare "jobbarvecka" nu. Ska bli härligt med påsk och bara få ta det lugnt och göra vad man vill. Kanske skulle ta premiärgrillningen då. Vi murade en grill förra året. Men den blev färdig så sent, så vi har inte grillat i den ännu. Vi gjorde iordning på altanen i lördags, så där skulle vara mysigt att sitta och äta grillat.

Så här ser en del av vårt matbord ut. När vi köpte stolarna och bordet (bordet fick vi förresten av några släktingar) så var jag inte så inne på vitt som jag är nu, så därför är det mörka. Men med en vit duk på så är jag ändå nöjd.

Kam Clara

2 kommentarer:

  1. Jättefin kandelaber... Vi ska med grilla första grillningen i helgen. Skönt att vara långledig nu :)
    Glad påsk, Annika

    SvaraRadera
  2. Du! den var verkligen fin.....älskar kandelabrar men har inte lyckats hittat någon ännu.
    Glad påsk!
    Lotta

    SvaraRadera