onsdag 4 november 2009

Jag är sååå nöjd!!






Nu är andra våningen på plats och jag bara älskar vårt nya hus....så otroligt nöjd är jag. Tänk när vi får flytta in=)!

Igår var jag som sagt ledig och kunde följa arbetet hela dagen. Igår var dagen då man verkligen såg hur det kommer att bli.
De duktiga snickarna höll på ända till kl.18 för att hinna färdigt med takstolarna. Tala om att det var kolsvart då här ute i skogen, men de hade en bra lampa som tur var. Idag har de fortsatt med taket....för att hinna så långt som möjligt innan snön kom. Idag har jag jobbat som vanligt så jag har inte varit där och sett resultatet, för när man kommer hem kl.18 är det ju mörkt. Men enligt Viktor ser det bra ut.

Återkommer med fler bilder snart igen!

3 kommentarer:

  1. Ser jätte fint ut, visst är det roligt när man får vara med och se hur det växer fram.

    SvaraRadera
  2. SHiit Va häftigt!! Så fint det kommer blir...ha en skön helg. Kramar/Elin

    SvaraRadera
  3. Väldigt snygg panel...:-)

    SvaraRadera