lördag 14 november 2009

Julinspiration!




Nu har min julkänsla börjat infinna sig. Känns riktigt härligt att bläddra i inredningstidningar med jultema och få en massa inspiration.
Mitt första julbestyr i år har varit att sy kuddar. Jag köpte tyg på ikea och "piffade" sedan till kuddarna med lite band och grejer. Ska bli mysigt att lägga fram dem i soffan.



Jag tror faktiskt att jag börjar ta fram lite advents grejer redan nästa helg, så att det är klart till första advent. På lördagen första advent ska jag hjälpa till på julmarknaden hos Valåkra Trädgård och Lantliv. Då kan det vara skönt att slippa stressa med att ta fram en massa grejer den helgen, utan då är det klart och jag kan bara njuta.
Jag har börjat förbereda min adventsljusstake jag ska ha i köket. Dessa vackra små "glasskålar" som jag har köpt på Schalom ska vara delaktiga i mitt arrangemang. Återkommer med bild när det är klart.

Idag ska vi till huset och titta igen och såklart ta nya kort. När jag har kommit hem från jobbet denna vecka har det ju varit alldeles för mörkt för att fotografera...därför har jag varit lite dålig på att uppdatera läget för er.
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar