tisdag 22 december 2009

Dan före dan före dopparedan...

Här hemma fortsätter julstämningen att spridas. Det mesta börjar bli klart och jag har bestämt mig för att i morgon när jag är ledig ska jag bara njuta och inte stressa runt med en massa i sista stund. Sen är det bara att vänta in tomten.
Förra året gjorde jag en massa strutar som passade bra att ta fram i år igen.

En av hyllorna i köket som har fått lite julstämning.




Här kommer äntligen en bild på när min adventsljusstake är färdig. Det har den ju förstås varit sedan första advent, men jag har glömt att ta ett nytt kort. Tidigare fick ni ju se förberedelserna till den.

Nu önskar jag alla en riktigt God Jul!

3 kommentarer:

  1. Hej hjärtat. När hinner vi och ses???
    Kanske någon minut över för mig imorgon?? Åker nämnligen till Hultsfred sen på juldagen..
    Men vi får höras av vännen.
    Kraam/elin

    SvaraRadera
  2. Hej
    Så fina och stämningsfulla bilder du visar!
    Önskar dig en underbar jul!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera