torsdag 10 december 2009

Nu har vi tagit över....

I helgen började vi vårt invändiga arbete i huset. Viktor styrde med något i taket och jag satte upp adventsstjärnor (mycket viktigt att det lyser och ser fint ut utifrån).



Jag hängde upp två stjärnor i glasverandan. Denna bild är tagen från matrummet in mot köket - som ni ser är det en del jobb kvar!




Jag tog visst ingen bild när stjärnorna lyser, jag får återkomma med det i helgen. Denna bild är tagen från matrummet mot vardagsrummet.

I helgen fortsätter arbetet. Vi väntar spänt på våra ytterdörrar. De har tyvärr blivit lite försenade, men vi hoppas att vi får dem nästa vecka i alla fall.

1 kommentar:

  1. Hej Klara

    Så fint ni får det. Inger tipsade om sidan så att jag kan följa arbetet. Ni har som sagt en hel del att göra, men samtidigt måste det vara jätte kul. Vi hörs. Hälsa Viktor. Kram Lena

    SvaraRadera