måndag 27 december 2010

Badrum och tvättstuga!

Här kommer lite bilder från våra badrum och tvättstugan. Det är roligt nu när inredningen börjar komma på plats och det känns mer som ett hem än en byggarbetsplats.


Detta är badrummet på nedervåningen. Min kära sambo har byggt ett badrumskåp med ett ovanpåliggande handfat, precis som jag ville ha det. Ovanför detta skåp kommer den guldiga spegeln att hänga (den jag köpte på blocket och som jag har visat i ett tidigare inlägg, se etikett nybygget;badrum). Den kommer att matcha de guldiga kristallkronorna i taket bra.



Detta är badrummet på övervåningen. Även detta badrumskåp har Viktor byggt. Här känns det extra lyxigt med dubbla handfat.





Nu är de nya knopparna på plats i tvättstugan. Det ska bli härligt med en ordentlig tvättstuga med bänkyta och skåp. Där vi bor nu har vi tvättmaskinen i badrummet, som för övrigt är jättelitet.

Tvättmaskin och torktumlare är beställda, jag längtar efter att börja tvätta;)!

5 kommentarer:

  1. Jag förstår verkligen att du längtar till att få börja tvätta... :-) det ser så härligt ut och vad fint det passade med dina fina knoppar på de vita luckorna...
    Jag blev tvungen att gå ut i min "tvättis" nu o kolla va jag hade för koppar...jag vill oxå ha såna fina men jag har "handtag" så de passar inte hos mig, snyft..

    Ha det gott, kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jaa med en så fin tvättstuga som du får är det nog ett rent nöje:)
    Fina badutrymmen. Jag hade också turen att få designa egna badrumsmöbler, perfekt för dom drar ofta iväg i pris.
    Så fina knoppar på skåpen!
    Ha det gott! Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Älskar det svart/vita. Skit läckert rent ut sagt. God fortsättning! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Roligt att hitta en ny blogg, ser väldigt inspirerade och fin ut!
    Jag tittat runt.
    AC

    SvaraRadera
  5. Hej! Har hittat hit via Marie Darte, vilken fin blogg. KAn meddela att vi bor i Boden så vi besöker ofta Kyrkbyns fina butiker :)

    SvaraRadera