söndag 12 december 2010

Dags att bada..

Nu är badkaret på plats! De silvriga tassarna kommer att matcha de silvriga speglarna bra.
Det var spännande idag när vi öppnade kartongen med badkaret i. Vi hade ju nämligen inte sett det i verkligheten, utan beställde det bara över nätet. Badkaret var precis som jag tänkt mig, vilken tur!



Denna bild är tagen i en del av hallen på övervåningen. Idag har nämligen golvet lagts in där. Hallen var det rum som var kvar på övervåningen att lägga golv i, men nu är det också snart klart (jag va visst lite slarvig med att ta bort skyddskartongen innan jag tog kort). Här ser ni även två av alla mina dörrar jag har målat. Dörren till vänster går till vårt sovrum och den andra till badrummet.

3 kommentarer:

  1. Vilket underbart badkar...vilken härlig julklappsöppning ni hade idag då om ni inte sett badkaret i verkligheten innan...jag skulle spricka av nyfikenhet.

    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hallå, hallå!!

    Underbart badkar.. Passar så perfekt in i ert fina hus!!

    Tack, för dina rara ord inne hos mig!

    Önskar dig en mysig Lucia! Vi hörs! Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Hej och önskar er en bra Lucia!
    Tack för titten och kommentarer hos mig!:)
    Vilken härlig badkar...
    Jag vill också ha en sån men det får jag nog vänta ett tag.. :)
    Nu är man ju sugen både bada och basta när det är så kallt.
    Dom hade vi i vårt förra hus som vi byggde själv.
    Men nåndag har vi dom här också :)
    Hoppas att ni får en bra vecka!
    Jobba lungt med huset :)
    Det gör inget att kartongerna var kvar det är bara verklighet bakom kulisserna :)
    Nu måste jag ta tag i den här verkligheten här hemma! Dags att Städa efter helgen!
    Ps. vi hade väldigt mysigt igår!
    En dag med mycket gott och mys!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera