tisdag 6 mars 2012

Påskägg!

Vackra påskägg på ett silvrigt fat.


Om du vill ha lite annorlunda ägg kan du köpa vanliga påskägg i affären och klä med en massa fint pynt.


Vitt tårtpapper, gammalt notpapper, gamla fotografier, snören, spets, fjädrar och pärlor - bra saker att klä påskägg med.





Godkväll!

I kväll har jag pysslat lite. Eftersom att det börjar närma sig påsk, så tyckte jag att det passade utmärkt att göra lite påskpynt.
Jag köpte tre vanliga påskägg i mataffären. Sedan klädde jag dem med en massa fina grejer.
Det blev trevligt att lägga äggen på ett silvrigt fat.

Det ska bli kul att ta fram lådan med påsksaker ur garderoben snart...och även göra lite mer pynt.
Pysslar ni något till påsk?

Det var allt för ikväll!

1 kommentar:

  1. Hej! Fantastisk fina ägg! Blev inspirerad. Undrar hur du klistrade fast papprena? Doppade du dom helt i nån klisterblandning?
    Jobbar med musik så har miljoners med noter hemma, ska bli så kul att testa detta!! Har en dotter i samma ålder som din son tror jag förresten. Hon blir 2 nästa vecka! :)

    Kram

    SvaraRadera