söndag 3 juni 2012

Lite nytt i köket...




Gamla koppar köpta på auktion.



Glasburkar med diverse i är både fint och praktiskt.



Det är här på köksbänken som jag har gjort om lite.



I mitten av köket står vårt köksbord.



På den här sidan av köket har jag också ändrat om lite.



På hyllan står några gamla burkar, flaskor och handdukar med monogram på.




 Att ha sina ljus i diverse burkar är ju trevligt.


Hej!

Nu äntligen har jag tagit mig lite tid till att ändra om på bänkar, bord och skåp. Mestadels är vi ju annars ute på helgerna, men det lite sämre vädret denna helg har gjort att vi varit inne en hel del. Det är lite skönt det också ibland.
Dagens bilder kommer från köket. Här har jag möblerat om en hel del bland saker och ting. Man behöver ju faktiskt inte köpa nya grejer, utan bara att byta plats på dem gör att de känns som nya=).

Några av mina måsten i ett lantligt kök vad gäller saker och ting är glasburkar, gamla bestick, silverbrickor, vita gamla handdukar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar