måndag 13 augusti 2012

Plåttavlor...



I ett hörn i vardagsrummet!

 

I soffan och ett par fåtöljer kan man luta sig tillbaka.

 

Två tavlor har kommit upp.

 

På skåpet i vardagsrummet!

 

Hej!

Nu var det ett tag sen sist... Jobbet tar den mesta energin just nu (särskilt nu när man hade vant sig vid semesterlunken). När man kommer hem är det familjen, matlagning, disk, tvätt och sådant som gäller.

Helgen gav inte heller tillfälle att fixa och greja hemma, utan istället hade vi en toppenhelg med bröllop hos goda vänner på lördagen och ett besök på Astrid Lindgrens värld på söndagen.

Nu har jag vågat mig på att sätta upp ett par tavlor i vardagsrummet. Det blev två plåttavlor med rosor i pastelliga färger.
Jag har dessutom köpt hem några vita ramar som ska prydas med foton och sedan sättas upp.

Gokväll!

2 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Sitter just o läser ikapp..;)
    Åååå så fin altanen blev! och stoooor..;)
    Härligt!!
    Vad mysigt det låter med invigningsfest!

    Soffan i vardagsrumemt har en stor vill-ha-stämpel på sig...sååå snygg!

    jag måste få fråga..
    Era köksluckor, Lidingö..
    (vi funderar ju på dem till vårt nya kök)
    ...de är ju vreevita.
    Hur har ni gjort med tak och pärlsonten på väggarna? har ni målat dem i samma nyans eller är de vitare?? Det är svårt att se på bilderna.

    Jag vill helst ha tak o väggar i samma vita som ajg har i övriga huset. Lite bruten men inte så cremig....Jag tycker det är snyggt att blanda olika vita men känner mig lite osäker på hur det verkligen kommer att bli.

    Ha det gott!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  2. vad fint du har giort det på skåpet med spegeln där.

    SvaraRadera