torsdag 28 mars 2013

Påskgubbe!














Hej!

Såhär på skärtorsdagen visar jag en bild på vår påskgubbe=).
På förskolan hade de påskvandring idag och den avslutades med bulle och saft. Då var jag där och passade på att fotografera lite.

De andra bilderna kommer från olika vinklar i vår hall.
På ena väggen har jag hängt upp en gren i spetsband och dekorerat grenen med påskägg, söta änglar och ett par fotografier.
Här i hallen står två av mina favoritstolar - karmstolar i rokoko.

Nu önskar jag er alla en riktigt härlig påsk!

1 kommentar:

  1. God Morgon ¡!

    Glad Påsk ska jag ju säga !
    Vilken söt Påsk Gubbe :)
    Så stor han har blivit.

    Vilka fina bildrr från dig.
    Så fint ni har.Vilken fin grå nyasn det är på panelen.
    Är det nått som du vill dela med ?

    Ha en fin Annandag Påsk ! Kram

    SvaraRadera