fredag 22 mars 2013

Påskris








Hej!


Hoppas ni har en härlig fredag!

Vi drömmer om sol, vår och värme istället för detta fruktansvärda snöoväder som pågår!
Så istället för att vara ute och njuta av ett fint väder, så håller vi oss inne och tittar på film och myser.

I köket har jag satt lite påskris i en stor gammal glasburk. Riset är pyntat med vita fjädrar och några små ägg i rosa och vitt.

På brickan på köksbordet står nu en tupp och ett ägg tillsammans med de tre ljusstakarna.
Jag har ju visat denna bricka många gånger förut, men nu när det är lite andra grejer på tyckte jag att jag kunde visa den igen.
Tuppen är inhandlad på indiska för några år sedan.

Nu önskar jag er alla en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker erat hus är såå fint! Är lite nyfiken på erat platsbyggda skafferi :) Va har ni för mått på det?

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Helt rätt dos av påskpynt, I like!

    SvaraRadera