måndag 6 januari 2014

En rostig ljusstake






Hej!

Idag hade vi en mysig korvgrillnings-utflykt. En perfekt avslutning på ett riktigt härligt jullov!
Vilhelm åt två korvar och drack varm choklad, gott tyckte han! Lillasyster sov under hela utflykten (hon får vara mer delaktig när hon blir något äldre).

Här hemma håller jag så smått på att plocka bort julen, det är rätt skönt faktiskt. Jag gillar ju verkligen julen, men när den är slut så är den!! Jag tar ju dessutom in alla minigranar och gran-/tall-/enris så tidigt, så nu barrade det makalöst mycket.
Nu är det kul att ta fram annat på bord, bänkar, skåp och i fönster i stället. 

Idag visar jag er en lite speciell ljusstake...rostig är den minsann, men ganska trevlig tycker jag. 
Jag har inte riktigt bestämt var den ska få stå, men kanske blir det här i köket någonstans.

Ha det fint!

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar