torsdag 28 augusti 2014

Brickor på väggen







Hej!


Ramar kan man aldrig få för många av, eller hur?
Som jag berättade i helgen så målade jag ett gäng ramar som har legat här hemma i gömmorna. Några av ramarna blev svarta och några blev vita.
Jag tycker det är fint att ställa eller hänga upp bara själva ramarna. Några av dem får nog foton i sig också. Får se var jag ska hänga upp dem alla, har inte riktigt bestämt det än. 

Härom dagen kom jag på att jag skulle hänga upp brickor på väggen. Två av dem hänger över köksbänken som ni ser på de översta bilderna. Jag valde brickor med handtag, för då var det lätt att fästa en ståltråd i handtaget och sedan bara vira ståltråden runt en spik på väggen. 
Jag blev rätt nöjd med min "brickvägg" faktiskt =). 

Nu ska jag njuta av min tre-dagars-ledighet!!
Trevlig helg till er alla!

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar