söndag 10 augusti 2014

Soffgruppen i vår matsal och en liten utflykt...






Hej!


Hoppas ni har en bra söndagskväll.
Här kommer ett par bilder från soffgruppen i vår matsal och så en bild från dagens lilla utflykt till Astrid Lindgrens värld. 

I vintras ropade vi in denna soffgrupp i Rokokostil på en auktion. Den är riktigt trevlig att sitta i, särskilt när man har gäster. 
I soffan ligger olika kuddar i vitt och blekt rosa. På bordet står en loppisfyndad silvrig bricka och på den ett par ljusstakar och en vas med blommor.
I fönstret står en lampa från Dimoda och en stor vit kruka med en grön växt i (en tålig sådan).

Vi var som sagt på Astrid Lindgren värld idag. Det var tredje gången denna sommar som vi var där. Vi har köpt årskort till hela familjen, så vi ska försöka åka dit ett par gånger till innan säsongen är slut. Det är riktigt mysigt att bara åka dit några timmar och strosa runt, äta lite glass, leka i de fina husen och miljöerna och så förstås att se på de roliga teatrarna. Astrid Lindgrens värld är verkligen ett toppenställe för hela familjen. 

Förresten så såg jag att jag har haft över 300 000 besök här hos mig nu, yiihhoo vad glad jag blir! Det betyder mycket för mig ska ni veta och det är det som gör att det är roligt att fortsätta visa bilder från mitt hem.

Ha det så bra och hoppas att ni får en bra vecka! För vår del blir det en spännande vecka då Sigrid ska skolas in på förskolan. Jag återkommer med hur det går.

/Clara


1 kommentar:

  1. Kommer säkert att gå jättebra! Har ju varit där nästan varje dag sek hon föddes. Kran/m

    SvaraRadera