torsdag 12 februari 2015

Ommöblering i hallen



Nu har den gamla sekretären hamnat här i hallen.

I hallen på övervåningen har vi en röd tapet från Decor Maison.

Målade ett par av mina små bord svarta.

Skrivbordet är mycket praktiskt och rymmer mycket med alla sina lådor.

Jag älskar min nya lampa!

På skrivbordet står speglar, ramar och ljusstakar.


Hej!


För ett tag sedan gjorde jag ju om här uppe i vår hall. Jag är riktigt nöjd med resultatet.
Bland annat flyttade jag ut vår gamla sekretär hit. Den stod på andra sidan väggen i tv- och pysselrummet innan. Där står nu istället ett bord och fyra stolar där man kan sitta och pyssla. 

Här i hallen på övervåningen har vi ju en röd tapet. Ett riktigt vågat val som jag är så nöjd med.
Jag tycker faktiskt det blev trevligt och lite udda att matcha de rosa karmstolarna och den rosa soffan till den röda tapeten. 

Faktiskt är det så att sedan jag tog dessa bilder i helgen har jag hunnit göra om lite ytterligare här i hallen ;). Nya bilder kommer snart. Det blev så att den "guldiga" spegeln fick flytta tillbaka till tv-rummet och istället hamnade två vita speglar här på den röda tapeten.

Nu är ju vår helg här. Underbart och välbehövligt.
En riktigt rolig utflykt är inplanerad i helgen:)!

Vi ses snart igen!

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar