tisdag 3 februari 2015

Välkomna på mitt föredrag om inredning



Välkomna till Högsby bibliotek måndag 23/2 kl.19.00 för att lyssna på mig:).


Det händer mycket kul i februari, bland annat min 30-årsdag...ja, jag äälskar kalas;).

Hittade ett gammalt kort på mig som jag använde till inbjudningskorten.

Jag använde mig av ljuvligt papper från Panduro.

Framsidan med mig på;).
Underst syns en skymt av de underbara kuverten från Panduro.


Hej!


Välkomna att lyssna på mig måndagen den 23/2 på Högsby bibliotek då jag ger lite inredningstips och försöker sprida en massa inspiration.
Ja, det var det här lilla evenemanget jag skrev om härom dagen, då när jag avslöjade att jag hade en spännande grej på gång:). En massa förberedelser pågår om kvällarna när barnen somnat.
Tycker att det här ska bli riktigt kul.
Jag har en massa jag vill berätta och tipsa om. Och många bilder att visa. 

Tänk, i annonsen blir jag kallad inredare. Jag tackar ödmjukast :).
Jag älskar inredning och det är verkligen mitt stöörsta intresse, och en dröm är kanske att titulera sig som "inredare" i framtiden.

Inte nog med att jag förbereder mitt lilla föredrag, jag planerar även min 30-årsdag.
Kalas blir det (såklart). Här hemma! Släktingarna får plats (jag har räknat noga). Sådana här gånger är det fördel med ett stort hus som består av många bord, stolar och soffgrupper;).
Inbjudningskorten är skickade. Jag verkligen älskar Panduros papper i serien "Tilda". Jag använde även dem till Sigrids dop och förra årets julkort. 

Vår lilla sötnos Sigrid fyller ju också år i februari. Så helgen innan mitt kalas blir det kalas för Sigrid på 2-årsdagen. Bullar och kakor är bakade och ligger i frysen. Hennes presenter är inköpta.
Jag är helt enkelt förberedd:). Ett måste för att hinna med allt! Och ja, jag tycker det är kul, så det känns inte jobbigt att ha kalas (i alla fall inte för min del, alla familjemedlemmar håller dock kanske inte med på den punkten;)). 

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar