onsdag 22 juli 2015

Soffgruppen i rokokostil








Hej!


Hoppas ni mår bra och att ni har en skön sommar trots att vädret inte är det bästa.
Själv jobbar jag denna vecka, men i morgon är det sista dagen och sedan väntar två veckors semester. Det känns väldigt välbehövligt. 
Jag var ju ledig förra veckan då när vi var på Öland och då drog jag på mig någon slags "förkylning" med hosta och huvudvärk. Det håller dessvärre i sig än, men jag tror att lite mer ledighet kommer att göra gott. Man hinner liksom inte att vila upp sig så mycket på en vecka. 

Även i detta inlägg visar jag bilder på blommor från trädgården . Dessa satte jag i en sockerskål på bordet vid soffgruppen i matsalen. Det är bara så himla härligt att plocka in blommor från trädgården. Särskilt när man vet att man har stått och slitit och grävt och planterat dem själv. 

Även att jag jobbar så har övriga familjen semester vilket gör att vi har ett rätt skönt semesterlunk här hemma när jag kommer hem om kvällarna. Ingen direkt brådska med att lägga sig och så, utan man kan hitta på lite allt möjligt.
I kväll var vi hos barnens farmor och farfar och firade farmor på födelsedagen. Vi åt god smörgåstårta och tårta och barnen hade roligt med kusinerna. Och vi hade inga tider att passa, skönt!

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar