torsdag 19 mars 2009

Jag älskar att ha gäster. Att få styra och greja, och framförallt duka. Denna dukning gjorde jag på mitt släktkalas för ett par veckor sedan. Det blev lite vårkänslor med rosa och vitt. Jag köpte gamla snappsglas på loppis och hade som små vaser till tulpanerna. På lördag är det dags för lite bjudning igen. Tror att det blir lite pärlhyacinter inblandade i dukningen då.
Snart är det dags att ge sig iväg till jobbet igen. Och imorgon är det fredag....oj vad veckorna går fort. Dessvärre blev jag tvungen att jobba en stund på lördag eftermiddag, men jag får försöka städa till kalaset imorgon istället, så det mesta förutom maten är klar när jag kommer hem.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att du kikade in hos mig och välkommen in i bloggvärlden återkommer gärna.
    Ha det gott!
    Lotta

    SvaraRadera