måndag 16 mars 2009

Nyinköpta galgar





Nu är det måndag igen. Som ni märker var det några dagar sedan jag skrev något här. Anledningen till det är att vi har haft världens bästa helg i Stockholm. Hotell, stan, restaurang och melodifestival-finalen i globen - kan det bli bättre!?



Dessa galgar är ett av inköpen från helgen. Jag tycker att de passar bra där till den vitmålade hatthyllan. Visst är tapeten i bakgrunden fin? Det är nog den tapeten som jag är allra mest nöjd med sedan vår renovering för snart 3 år sedan.


Jag köpte även ett påskpynt. Det får ni se sen när påsken närmar sig. Det är ju faktiskt inte så långt kvar. Det är så otroligt underbart att se att solen skiner utanför mitt köksfönster nu när jag sitter och äter frukost. Jag sprang ut och tog en bild av vår entré - bildbevis på att solen är framme idag=)

Ha en jättehärlig dag! Och försök att ta vara på solen.

Kram Clara

2 kommentarer:

  1. Hej hopp:)
    Vilken fin blogg du har, tack för din trevliga kommentar hos mej, kramar jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Clara! :) Vilket mysigt hus ni verkar ha och vilka fina galgar du har köpt! Tack så mycket för den gulliga kommentaren hos mig!
    Hit kikar jag gärna in igen!
    Många kramar Emma

    SvaraRadera