onsdag 20 juli 2011

Lakan med spets...

Vita, gamla lakan med spets och monogram på, det är verkligen något jag gillar. Tänk va härligt att få bädda sängen med det. Dock är det lite svårt att hitta ett sådant påslakan till ett dubbeltäcke. Tänk va glad jag blev när jag hittade detta;



HM Home hade det här vackra påslakanet med matchande örngott (titta noga så ni ser spetsen=)).


Sovrumstemat fortsätter;




Sänggaveln har kära sambon byggt...jag älskar det "snirkliga" på den, precis min stil! Även sängborden är lite snirkliga, och vitmålade förstås. Jag lyckades faktiskt hitta två ungefär likadana på loppis. Överkastet är från Zara Home.


Kuddar från indiska och EM. Golvlampor från Ellos.

Fondtapeten bakom sängen är från Decor Maisons kollektion Modern classics.


Vi har ryggåstak i vårt sovrum. Det blir en fantastisk rymd av det kan jag lova. Mittemot sängen (där jag står och forograferar) är det massor med fönster, så vi har en underbar utsikt när vi vaknar. Det blir väldigt ljust i sovrummet tidigt på morgonen, men det gör inget, då går det extra lätt att vakna.

5 kommentarer:

  1. Bara så himmelskt ljuvligt!
    Ögongodis ;-)

    1000 kramar! /M

    SvaraRadera
  2. Men du så snyggt!
    Lyxigt , varmt och hemtrevligt.
    Kan tänka mig att det är härligt att vakna då ljuset födar in i det vackra rummet..;)
    kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Men kan inte din sambo bygga en sån fin sängram till oss också??!! :) Jisses så underbart fin. Och hela sovrummet ser jätte romantiskt ut. Vi har ryggåstak i vårt allrum på övervåningen. Det är så fint och ger aboslut en härlig rymd.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  4. Wow vad himla fint!!! Gillar ALLT!! Superfin tapet också!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Förstår att ni sover gott där! :)
    Vi saknar er i massor!!
    Kramar

    SvaraRadera