torsdag 15 september 2011

Hallen på övervåningen...

Detta är vår hall på övervåningen;




Här kan man ligga på dagbädden och läsa lite eller bara vila sig.


Hallen är stor och rymlig, så den kan man använda som ett extra tv-rum/allrum om alla de andra rummen på övervåningen skulle behövas till sovrum.


Jag satte upp en liten konsollhylla. Sådana hyllor passar in överallt känns det som. Dessa konsoller är köpta på indiska och de finns placerade lite varstans här hemma (jag köpte på mig några stycken, man vet ju aldrig hur många man kan behöva=)).




Dörren leder till ett sovrum som vi använder som kontor.


Som ni säkert la märke till så är tapeten i hallen väldigt färgstark. Jag var tveksam först om vi verkligen skulle välja denna, men Viktor propsade på det. Nu i efterhand är jag såå nöjd. Tapeten passar utmärkt till de vita väggarna. Tapeten är från Decor Maisons kollektion Modern classics.


Trägolvet är från Södra interiör. Vi har samma golv i hela huset...enhetligt, det gillar jag!


Förresten så har jag fått en award till...jaa va glad jag blir=). Jag skall inom kort lägga upp den och visa er. Det är fina bloggen A House With a View som har givit mig den!


Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Jag tycker också ni gjorde helt rätt!
    Tapeten är underbar och pasasr utmärkt där.
    Ibland är det tur att man inte alltid får sin vilja igenom..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Ni har det så ljuvligt fint!!! <3

    SvaraRadera
  3. Tapeten.. Den gör mig varm!! Var kan jag finna den?

    SvaraRadera