tisdag 14 april 2015

Vår nya svarta vägglampa



Ny svart vägglampa från Ellos. 

Lampan placerade vi vid soffgruppen i matsalen.



Vägglampan heter "Oxford" och är ledad på tre ställen vilket gör att man kan rikta den precis som man vill ha den.


Här i fåtöljen kan man sitta och läsa.

Lampan matchar den svarta tapeten här i matsalen.



Hej!


Hoppas ni mår bra!

Jag har länge gått och funderat på att jag ville ha en riktigt snygg vägglampa med en lång "arm".
När jag så en dag fick ett sms av Ellos att man fick 40% på en vara och fri frakt, ja då "trillade även jag dit" och slog helt enkelt till på denna svarta vägglampa som heter "Oxford".
Med 40% rabatt så blev den ju ett riktigt klipp och gick bara inte att motstå;).

Jag placerade den på väggen vid soffgruppen i matsalen. Där passar den bra över fåtöljen. Nu ser man extra bra att sitta här och läsa.

Och på tal om en annan lampa så har jag (eller rättare sagt Viktor) nu köpt fem extra stora glödlampor till "lampkronan" jag köpte på loppis i lördags. Nu återstår bara lite fix och trix för att koppla in den.
Ska bli spännande att hänga upp den.

Mellan alla "lampbestyr" här hemma så är det för övrigt fullt upp med att förbereda mitt föredrag på Mönsterås bibliotek nästa tisdag. Det är ett ganska kort föredrag på 30 min jag ska hålla, men jag vill verkligen att det ska bli riktigt bra och inspirerande för de som kommer och lyssnar. För övrigt så är det inte bara jag som kommer att hålla föredrag denna kväll, utan även Henrik Rydström!! och Sören Svensson. Spännande ska det bli :).

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar