söndag 7 juni 2009

Jag är nöjd...



...jag har lyckats göra ett mosaikbord helt själv=) och jag är väldigt nöjd. Jag slog sönder vita kakelplattor som blev över sedan badrumsrenoveringen och limmade fast dem på en bordsskiva. Nu är bordet placerat vid uteplatsen på framsidan.



Denna skönhet är också placerad vid uteplatsen. Rosor är alltid underbara...och särskilt i en vacker kruka.



Spetsgardiner passar överallt...även ute!
Helgen har gått lika fort som vanligt, men jag tycker ändå att jag har hunnit med en hel del. Igår kväll var jag på examensfest hos min kära vän Elin...alltid lika roligt att ses. Idag har vi kört ved (eller mest Viktor), jag har städat, umgåts med familjen. Igår va jag i antikaffär/loppis i Fagerhult med kusinen. Jag köpte faktiskt inget, men är otroligt sugen på en gammal mangel de hade där. Tänk att få dukarna sådär släta och fina.
Nu ska vi äta grillad korv på altanen (sitter insvepta i varsen filt..är det sommar så är det).
Ha en härlig vecka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar