lördag 29 mars 2014

I vårt lantliga kök







Hej!


Här kommer lite vårbilder från vårt kök. Tänker främst på pärlhyacinterna på bordet som sprider vårkänslor, och så ljuset som flödar in förstås. Ljuset är verkligen något man behöver såhär års!

Igår satt vi ute på altanen för första gången i år och fikade. Första gången på året känns ju alltid lite extra trevlig, eller hur!? Nu blir det nog att ta fram trädgårdsmöblerna i helgen. Det ger ju vårkänslor om något!!

Nu kanske ni undrar hur det gick med målarprojektet jag skrev om i måndags. Joda, lite både och får jag nog säga. Jag är inte på långa vägar färdig än, men jag är på god väg i alla fall. Hela möbeln är nästan målad en gång nu. Vilhelm var så snäll och erbjöd sig att hjälpa till...nja, vi får se var hans mammas svar!! Det är därför jag målar på kvällarna när barnen sover...vi vill ju inte ha färg överallt! Men om jag ska måla något ute kanske han kan hjälpa till =)!

Ha nu en riktigt härlig helg med mycket sol!

/Clara


1 kommentar:

  1. Vilket underbart härligt kök. Stort o perfekt planerat :-)

    SvaraRadera