måndag 14 april 2014

Kalasbilder och hortensia!






"Födelsedagsbarnet" och en kille som var lite varm!









Hej!


Så var det måndag igen! Helgen har gått lika fort som vanligt.
I går hade vi kalas för Viktor som har fyllt år. Jag hade gjort två smörgåstårtor och en Mariatårta.
Vi hade en riktigt trevlig eftermiddag med våra familjer. 
Det dröjer bara ett par veckor till sedan är det dags för kalas här hemma igen...då har vi ju en fyraåring i familjen. Vi har "kört ihop" våra födelsedagar lite kan man säga...både jag och Sigrid fyller år i slutet av februari och Viktor och Vilhelm fyller i april. Men vi kan ju ha varsitt kalas i alla fall...jag älskar ju att ha kalas=)!

Förutom kalasbilderna så har jag fotat min nya fina Hortensia som står på ett litet bord i hallen.
Över bordet har jag hängt en gren och på grenen hänger lite olika ting...foton på barnen, strutar med torkade rosor i, små silverkulor, änglar och gamla klämmor. Dessa saker brukar jag byta ut lite efter säsong och årstid.

Hoppas ni får en bra vecka! Jag ska njuta allt jag kan, snart är nämligen min mammaledighet slut.

/Clara



1 kommentar: