söndag 6 september 2015

Det gick!




Hej!


Det gick att bära upp de två nya skåpen på övervåningen. Hurra!!
Ni vet att jag var lite skeptisk (och inte bara jag), men jag hoppades hela tiden. Vår trappa är så väldigt svängd och så var skåpen jag köpt vääldigt stora och vääldigt tunga...så den stora frågan var om vi skulle få upp dem eller om jag skulle behöva "trycka in" dem någonstans nere (det finns inte så många väggar lediga där). 
I går kväll kom min pappa och min bror, så de två och Viktor tog i allt de kunde och de lyckades. Det var inte så farligt tungt sa de efter sedan. Men guud vilken tur:).

Idag har vi fixat och donat och plockat in grejer i skåpen. Det skåpet ni ser på bild står på mitt kontor och funkar alldeles utmärkt till alla mina papper. 
Nu återstår det bara att se vilken färg jag ska måla det i. Vitt kommer det inte bli i alla fall. Är sugen på någon annan färg. 

Det andra skåpet placerade vi i hallen. Bild kommer framöver. 

Hoppas ni haft en skön helg!

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar