tisdag 19 maj 2015

Ett underbart väder ikväll













Hej!


Vilken underbar kväll det blev tillslut. Det trodde man inte tidigare i dag när allt regn öste ner.
När jag gick ut strax före kl.21 i kväll sken solen så fint, och var precis på väg att gå ner. Det hade även bildats en vacker dimma efter allt regn.
Jag var bara tvungen att fota lite i våra omgivningar i detta väder. 

Jag fullkomligt älskar vårt enskilda läge, omgivna av hagar, ängar och skog. Och grusvägen är jag lycklig över. Det är så fridfullt att höra gruset knastra under skorna.
Men jag minns när jag var liten och växte upp här i byn, då var jag inte så glad på detta grus när jag skulle lära mig att cykla, åka inlines osv. Men så illa kan jag ju ändå inte tyckt att det var för jag flyttade ju tillbaka hit som vuxen...och dessutom låter jag mina barn "gå igenom" samma sak:).

Hoppas allt är bra med er!

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar