lördag 30 maj 2015

I vårt badrum










Hej!


Hoppas ni mår bra!

Kanske undrar ni var jag har hållit hus senaste dagarna. Och jag får nog helt enkelt erkänna att energin inte riktigt har räckt till. Det har varit mycket på jobbet, många tankar som snurrar och så har som sagt den där extra energin på kvällarna varit som bortblåst.

Men nu är det så mina vänner att det är dags att ladda batterierna för min del. Två veckors semester har nämligen precis börjat. Nu ska jag verkligen försöka att njuta och bara ha härliga veckor med barnen. Några grejer är förstås inbokade, såsom en liten tripp till Kolmården, studentfest för min syster och lite annat smått och gott:).

Nu hoppas vi förstås även att vädret kommer vara "på vår sida" och bjuda på en massa sol och värme!
Jag verkligen läängtar efter en massa altanhäng.

Idag när det bara har regnat har jag grejat lite på badrummet. Hängde upp en lampkrona i fönstret, över halvmånebordet. På den svarta byrån ställde jag den gamla pigtittaren och lite annat smått och gott. Och att bara städa på badrummet och få en ren och fräsch känsla är ju härligt.

Eftermiddagen bestod av att skjutsa Vilhelm till en kompis på kalas och så fick jag hjälpa till med att jaga rätt på en massa kor som sprungit ut från sin hage. Tur att vi är några stycken här i byn som kan hjälpa till.

Ikväll blir det morsdagmiddag hos mamma och pappa. Mysigt!

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar