söndag 31 maj 2015

Syréner och mors dag!



Underbara vita syréner på matsalsbordet.








Lila syréner på bordet vid soffgruppen.




En massa leksaker på golvet...en vanlig syn här hemma:).







Min morsdagspresent...två helt fantastiskt sköna och snygga solstolar!


Hej!


Hoppas ni har haft en fin dag och firat alla mammor riktigt mycket:).
Jag fick två supersnygga solstolar av Viktor och barnen. Precis vad jag ville ha. De passade alldeles utmärkt på altanen. Eftersom att altanen är ganska stor krävs det en hel del möbler för att fylla ut den, så solstolarna var både "välbehövliga"och sköna:).

I helgen tog jag in en hel del syréner...både till köket och till de båda borden i matsalen.
Tur att våra grannar (mamma, pappa, bror och svägerska) har en massa syréner man kan få ta av. Här hemma i trädgården får det verkligen bli att plantera en massa syréner framöver. Det har liksom inte riktigt blivit av. Det är mycket man vill, men här ska vi ju bo hela livet så det ska nog hinnas med;).

Denna söndagskväll känns extra skön. I morgon är vi lediga och kan göra vad vi vill. Jag känner ett skönt lugn i kroppen. Nu ska jag verkligen njuta av denna ledighet.

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar