måndag 16 juni 2014

Ett gammalt fönster i köket













Hej!


Hoppas ni mår fint denna måndagskväll!
Ikväll har varit en sådan där kväll när man inte får så mycket gjort. Att komma hem sent från jobbet och samtidigt vara trött är ingen bra kombination. Fram till barnen somnade var det förstås bara fokus på dem. När de somnat var jag ute och motionerade lite, jag kände verkligen att jag behövde lite luft. 

Att fotografera lite hann jag förstås ikväll också!
Nu har jag tagit in ett gammalt fönster i köket. Framför fönstret står ett par blommor och bredvid hänger lite grejer på ett par gamla rostiga spikar. Förstås tar ju detta "lilla arrangemang" rätt mycket plats på bänken, men jag tycker minsann att det är värt det!! Om man verkligen behöver använda denna del av bänken kan man ju flytta på grejerna. 
På andra sidan hörnet står ännu mer grejer som ni ser...en spegel, en flaska och ett par burkar med gamla bestick i. Och så kaffebryggarna förstås.
Som ni förstår gillar jag att ha fina saker framme på de flesta lediga ytor!

Nu är det minsann läggdags! Måste vara någorlunda utvilad till jobbet imorgon och så ska vi göra rabarbersaft och flädersaft imorgon kväll när jag kommer hem (fick en massa rabarber och fläderblommor av min faster i helgen). Det finns ju inget godare och somrigare än hemmagjord saft!!

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar