onsdag 30 juli 2014

Ny kruka i köket...












Hej!


Hoppas ni mår fin fint! Jag njuter allt jag bara kan av min sista semestervecka.
När semestern går mot sitt slut börjar tankarna snurra i huvudet lite extra. De gamla vanliga rutinerna kommer tillbaka. Stress och jäkt. Träffa barnen endast ett par timmar per dag. Långa dagar och ibland sena kvällar. Men samtidigt glädje över att ha ett jobb som jag trivs med. 
Dessutom blir det en ny period i livet som börjar då lilla Sigrid ska börja förskolan. Nu är hon så stor. 
Men jag ser framför mig att det kommer att gå bra!

Nu när jag har semester har jag hunnit med att göra om lite i köket. En hel del saker har fått byta plats och några nya har kommit till. Just nu är känslan den att jag vill ha lite färre saker framme. Det där går lite upp och ner. 

Krukan och blommorna som står i köksfönstret köpte jag i veckan hos Floraverkstan i Virserum. Jag tyckte att den gjorde sig riktigt bra där. Jag gillar att den är rätt så stor och är lite patinerad. 

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar