tisdag 25 augusti 2015

I vår hall


Lite kvällsbilder från vår hall.

Hemmabyggd vedförvaring under trappan.

Jag tycker om att blanda olika ramar, foton och speglar.


Hej!


Hoppas ni mår bra!
Det känns skönt att säga att även jag mår bra ;). Har inte energin fullt ut, men den är på gång.

Nu har jag jobbat två dagar på mitt nya jobb och det känns jättebra.
Jag fortsätter som fastighetsmäklare, men nu på Fastighetsbyrån i Högsby istället för i Oskarshamn.
Känns helt rätt att jobba på hemmaplan. Ha nära till det mesta, känna till området riktigt bra och att redan från början känna mycket folk låter som att det inte kan bli annat än bra. 

Det är samtidigt vemodigt att lämna min gamla arbetsplats och mina jobbarkompisar där.
I hela mitt vuxna liv har jag ju jobbat på Fastighetsbyrån i Oskarshamn. Det var där jag lärde mig allt och utvecklades till den jag är. Det är även många "stora" händelser för mig privat som skett under dessa år. Det var under tiden som jag jobbade där som jag och Viktor förlovade oss, som vi köpte vårt första hus, som vi fick vårt första barn, som vi byggde detta hus och som vi fick vårt andra barn. Det har verkligen hänt mycket under dessa 10 år. 
Det är dessa händelser som har format mig som människa och som nu säger i mitt hjärta att det känns rätt att jobba på hemmaplan istället. 

Bilderna ikväll kommer från vår hall.
Är så tacksam över vår vita pampiga trappa som man möts av när man kommer in genom pardörrarna. 
Bakom trappan har vi den röda tapeten som jag också är så nöjd med. Den ger värme och sprider välkomnande känslor.

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar