söndag 30 augusti 2015

Ett svart pottskåp



Kvällens bad!
Badkar med tassar från Westerbergs. Badkar är guld värt med småbarn i familjen. 
Plåtbord från Granit. 


Handduk från HM.


Fler handdukar från HM. Jag gillar att blanda handdukar med olika mönster och matchande färger.


Ett gammalt pottskåp jag har fått av mamma. 
Jag målade det svart med vintagepaint från Jeanne d´Arc Living. 

Hej!


Hoppas ni haft en skön helg.
Vi spenderade hela gårdagen i Hultsfred...först marknad och sedan kräftskiva hos barnens farmor och farfar. En trevlig dag!
Barnen var glada över att fått åka karusell, köpa godis och en liten leksak. Dessutom fick de leka en hel dag med kusinerna från Stockholm. Lycka!

Idag har vi bland annat varit i skogen och plockat blåbär. Barnen älskar det. "Vi kan ha blåbärsfest" sa Vilhelm :). Det finns hur mycket blåbär som helst här i skogarna. De känns lyxigt att bara gå utanför husknuten och ha hela blåbärsskogen för sig själv. 
Vilhelm var så sugen på att baka något med blåbären när vi kom hem. Och om jag hade varit som vanligt hade vi gjort det, men jag var heelt slut när vi kom hem från skogen. Får ta bakningen en annan dag.

Tidigt i somras grejade jag lite extra på badrummet uppe. Jag målade det gamla pottskåpet jag fick av mamma svart och la några nya fräscha handdukar från HM i. Jag placerade plåtbordet från Granit mellan duschen och badkaret för att ha lite tvålar, ljus och annat smått och gott på. 
Det är ju trevligt att ha fräscht och fint på badrummet också:).

Nu väntar en ny spännande vecka. Har en hel del inbokat:).

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar