måndag 5 januari 2015

Burar utan fåglar!









Hej!


Burar, burar och burar... Och inte en enda fågel....
Visst är det vackert med burar? 
Jag samlade mina fyra burar tillsammans på ett skåp. Tyckte att det blev rätt så trevligt.
Burarna är av olika modeller i vitt, brunt och grått... Tre av dem är presenter och en har jag köpt själv genom åren.
Det är verkligen kul att göra om på skåp, bord och bänkar nu när man rensar ut julen. Förnya utan att köpa något nytt :).

Beställde dock en liten godbit till lampa härom dagen. Behövde en ny lampa i köket, så när vi har satt upp den kommer det bilder. 

På tal om att göra om så håller vi på att möblera om lite uppe i hallen. Ni förstår att jag vill ändra lite hela tiden va :). Tänkte mig en mysig soffhörna där. 
I morgon är vi ju lediga, så då får vi nog ta och fixa lite där.

Ha nu en bra trettondagsafton!

/Clara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar